Sommar

Sommar

torsdag 18 februari 2010

Tv-kvällar


Vinterkväll coh kallt ute. Hundpromenader och tv-kvällar.

Tittar inte på OS, bara sett när vi fick os-guld i skidskytte. Annars har jag inte sett någon os-gren alls.

Mer intresserad av halv-åtta hos dig, 77-åringen som är med den här veckan är så himla härlig. Vilken tant, hennes samling av penisar var så rolig. Den 20-åriga tjejen som var med blev så generad. Hade Matts varit där hade han blivit lika generad.

När Matts och jag blev tillsammans var han superblyg, första gången jag sov över sov han med alla kläder på. Idag har han fått hårda till sig lite, jobbar tillsammans med ett gäng fruntimmer. Tantsnusk kan vara nog så jobbig för en ensam karl.

Imorgon är det sista dagen innan sportlovet, skönt. Jag ska se till att umgås med min Melissa. Vi ska ut och äta, gå på bio och hitta på massa grejer.

Har försökt få tag på en billg hundpulka, men inte lyckats. Söker vidare skulle vara roligt att låta Jerome dra. Han behöver göra nytta. Ser framför mig hur han drar iväg med Melissa i pulkan ut och grillar korv. Får ut och grilla fast vi får gå själva tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar