Sommar

Sommar

tisdag 15 maj 2012

Lagottoträff





I Helgen var det dags för lagottoträffen. Äntligen skulle jag få träffa de flesta av förra sommarens valpar.

Började inte så bra för min del, då jag lyckades med all kraft slå igen bakluckan ......rätt i huvudet. Ramsorna jag drog av var långa. Men tog grejerna jag hade i skuffen och gick in med en hand på huvudet.




Plötsligt känner jag hur det rinner något rätt i ögonen. Visar sig att det blöder rejält och bara att trycka en servett på tills det stoppar. Kan tillägga att jag tillbringade 3 timmar på akuten senare på kvällen. Där de limmade ihop såret och sa åt mig att ta det lugnt eftersom det verkade som en lätt hjärnskakning =)

Men sen började alla hundar komma och det var verkligen roligt att se alla hur de utvecklats.

Inte så mycket mer att säga utan det blir kort som får visa istället.














4 kommentarer:

  1. Oj vilken osis med huvudet du hade då.. men ack så fina bilder o söta hundar

    var rädd om dig

    SvaraRadera
  2. Men det där såg verkligen inte bra ut, värsta djupaste jacket, ryser och vilken otur att det just skulle hända just då. Men visst är det typiskt, minns själv när jag skulle till och köra upp för mitt körkort och var så stressad och glad när allt väl var över att jag klämde tummen i bildörren efter körningen. Svällde upp som värsta ballongen och fanken vad ont det gjorde, glömmer det aldrig. Bra att du åkte in och som sagt, även en liten hjärnskakning är inget att leka med.

    Härligt bilder på söta Lagottos och ser ut att ändå ha varit roligt.

    Krya på lilla huvudet nu och trevlig helg önskas er alla. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Usch då ser inte trevligt ut det där såret :(

    SvaraRadera